winkelwagen

aantal items: 0
prijs:

Overeenkomst

Als er door de koper (hierna te noemen: klant) opdracht gegeven wordt aan de verkoper (hierna te noemen KaasEnWorst.nl) om één of meerdere artikelen te leveren, dan is er sprake van een overeenkomst die wettelijk bindend is (koop op afstand).

Producten
De afbeelding kan afwijken van het daadwerkelijke product. De producten zijn meestal handgemaakt en daarom bijna nooit identiek.

Op het opmerkingenformulier kunt u aangeven of u een jong of wel een iets belegen kaasje wilt en of u zachte of harde worst wenst. Het streven is zoveel mogelijk met uw wensen rekening te houden. Indien er geen belegen kaas voorradig / te verkrijgen is, krijgt u een jongere kaas. Deze kunt u gerust een poosje laten liggen om ouder te laten worden. Als er geen harde worst is, krijgt u zachtere worst, die u erg makkelijk kunt doordrogen door ze bijvoorbeeld in de keuken / kelder / kelderkast / cv-hok op te hangen.

Prijzen
Prijzen op de site van KaasEnWorst.nl zijn vaste prijzen. De prijzen worden vermeld in Euro en zijn inclusief BTW. Prijzen kunnen door KaasEnWorst.nl ieder moment gewijzigd worden, er kan achteraf geen aanspraak gedaan worden op prijswijzigingen door de klant. Echter houdt KaasEnWorst.nl zich het recht prijzen te kunnen veranderen in de periode van een reservering.

Levering
KaasEnWorst.nl draagt zorg voor een goede levering van de bestelde artikelen. KaasEnWorst.nl behoudt zich het recht voor de koopovereenkomst te ontbinden als de klant zich niet aan de voorwaarden houdt. De gestelde levertijd is een indicatie, hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. Alle voorbereidingen aan bestellingen vinden door de weeks plaats, waarna ik alles op woensdagmiddag verwerk in pakketten, het frankeren en alles in 1 x wegbreng. Vanaf 11 september 2019 is de Woensdag vastgesteld als vast verzendmoment. Mocht het mij door omstandigheden echt niet lukken alles klaar te krijgen, dan verstuur ik nog iets op Donderdag. Dan heeft u het voor of in het weekend in huis. De te verkopen producten zijn versproducten van diverse leveranciers (levering dinsdag of woensdag). Om zo vers mogelijk te leveren kan het voorkomen dat er eens iets uitverkocht is. Het streven is om dat zo spoedig mogelijk aangevuld te krijgen, maar daar kunnen een paar dagen (bij uitzondering zelfs 2 weken, dat verschilt van leverancier en de afstand) overheen gaan.

Recycling / Hergebruik ;

Voor het verpakken en versturen van de producten worden dozen gebruikt die op route opgehaald worden bij een bakkerij of ook wel bij een supermarkt of groothandel. Ook worden er dozen en verpakkingsmaterialen door klanten of mensen in mijn omgeving bij mij gebracht of aan mij meegegeven. Voorwaarde is; stevig en schoon.... Waarom allerlei goeie producten weggooien die prima opnieuw gebruikt kunnen worden? Zo ben ik op mijn manier ook weer milieuvriendelijk aan het werk en het bespaart mij en dus ook u geld.

Betaling
Betaling van het verschuldigde bedrag is het makkelijkst per IDEAL of per vooruitbetaling.

U moet er rekening mee houden dat als u voor vooruitbetaling kiest, ik niet snel kan zien wanneer de betaling op de rekening is bijgeschreven en dat dat tot wel enkele dagen extra kan duren. Heeft u "haast"? Betaal dan met IDEAL en plaats uw wensen bij opmerkingen. Als de betaling binnen is worden de bestellingen op woensdagmiddag klaar gemaakt weg gebracht. U ontvangt een bevestiging van uw bestelling per mail. Deze orderbevestiging is tevens ook de factuur. De bestellingen worden afgehandeld op volgorde van binnenkomst. Ondanks dat wij de site up-to-date proberen te houden kan het incidenteel wel eens voorkomen dat een artikel is uitverkocht. Wanneer dit het geval is, stuurt KaasEnWorst.nl u een bericht, of belt u om te overleggen.

Verzending
Bestellingen worden op woensdagmiddag klaargemaakt en verzonden via Post-NL (als de betaling ontvangen is) in pakketten tot maximaal 15 kilo. Dit is een behoorlijk gewicht. Ook al komt u niet aan het gewicht, de pakketkosten blijven gelijk (die betaal ik tenslotte ook aan de PostNL). Misschien is er een vriend(in), buurman(-vrouw), broer / zus, collega, die ook wel iets lekkers wil bestellen, zodat u de verzendkosten met elkaar kunt delen, dat scheelt snel een paar euro per persoon.

Afleveren op een PostNL lokatie? Ja hoor dat kan. Ik ga alleen niet betalen voor de implementatie in de webshop, dat is bij mijn provider helaas een kostbare aangelegenheid). Als u het afhaal adres invoert komt het daar terecht en kunt u het afhalen wanneer u wenst; Geen probleem ;-). Natuurlijk geldt dit ook voor het adres van een een buurvrouw/broer/zus/oom/tante/bedrijf waar u werkt etc.; Geen probleem;-). Bedenkt u later dan u besteld heeft dat u uw levering toch graag op een afhaal punt ontvangt en het is nog geen woensdag? Stuur mij dan even een mailtje of een appje met het adres waar u uw bestelling wilt afhalen en het wordt daar naartoe gestuurd; Geen probleem ;-).

Let op!!!

De Belastingdienst verplicht ons als Webwinkel BTW over verleende diensten te berekenen. Ook over de verzendkosten! Verzenden is tenslotte een dienst verlenen.

Pakketten kosten € 6.30 incl. 9% btw zonder beperking van een minimale bestelwaarde.

Brievenbuspakketjes kosten € 4.25 incl 9% btw. zonder beperking van een minimale bestelwaarde.

Indien de bestelling over de 15 kilo gaat, wordt er overlegd met de klant hoe verder te handelen. Verzendkosten voor een pakket (PostNL) tot 15 kilo is € 6.30 incl.9% btw. Verpakking en handelingskosten en het wegbrengen van uw pakket is voor mijn rekening. 

Gratis verzenden? Sorry, maar dan lever ik teveel van mijn (geringe) verdienste in en maakt de webshop zinloos. Ik moet regelmatig kilometers rijden om iets 'specialistisch' op te halen waar geen grote omzet tegenover staat, laat staan een dikke verdienste en/of ik moet veel tijd steken in de verpakkingen van de pakketten. Er is flexibiliteit en er kan veel, maar dat kost dus ook organisatie en tijd. Dat is zeker niet uw probleem, maar wel de verklaring waarom ik niet aan gratis verzenden kan doen, ook niet boven de € 100.- of zo.

www.KaasEnWorst.nl is niet aansprakelijk voor verlies of beschadiging door Post-NL.

Het vervoer geschiedt door Post-NL onder de Algemene Voorwaarden voor opgedragen Postvervoer, laatste versie. Meer informatie: www.postnl.nl.

U mag uw bestelling na telefonische afspraak ook afhalen. Aan het eind bij het plaatsen van de bestelling; zelf afhalen aanvinken, per IDEAL betalen (heeft de voorkeur) of overmaken op Girorekeningnummer NL79 INGB 0002 9222 75 INGbank, t.n.v. M.S. Schuring en spreek met mij af wanneer het past om de bestelling af te halen.

Bezorgen:

In overleg kan er bezorgd worden tot een maximum van 15 kilometer. Er zal met u overlegd worden wanneer dat mogelijk is. De kosten hiervoor zijn € 0.50 excl. 21% BTW. per kilometer (reken retourrit!).

Bezorgen op grote afstand doe ik niet persoonlijk, dat is zonde van de tijd. Het versturen per PostNL is voordeliger en bespaart een hoop tijd.

Annuleren van een bestelling
Een bestelling kan binnen 24 uur na bevestiging geannuleerd worden. Hierna is de koop gesloten en wordt uw betaling verwacht. Dit om onnodig reserveren van artikelen te voorkomen. Bericht ons binnen 24 uur per e-mail als je afziet van de koop.

Garantie
KaasEnWorst.nl garandeert dat de bestelling in goede staat verzonden wordt en dat aan de verzending van de artikelen veel zorg is besteed. Het versturen van eieren valt onder het risico van de klant.

Omdat het hier om versproducten gaat, geldt er volgens de Voedsel en Warenautoriteit geen retourrecht. Dit wegens hygiënevoorschriften.

Privacy (AVG)
KaasEnWorst.nl zal de persoonsgegevens vertrouwelijk behandelen en niet beschikbaar stellen aan derden (behalve dan; de belastingdienst, MyParcel / de PostNL en Mollie voor de Ideal betalingen). (Persoons)Gegevens worden in opdracht van de belastingdienst 7 jaar lang op papier/op de laptop en back-up opgeslagen, maar aan niemand anders verstrekt dan dat strikt noodzakelijk is voor het uitvoeren van uw opdracht. De gegevens worden ook opgeslagen in de mail (Hotmail, of Gmail of Roundcube Webmail (die gebruikt wordt door de webprovider, maar niet door mij). Alle gegevens ouder dan 7 jaar; digitaal en op papier zijn en worden jaarlijks gewist en vernietigd.
Persoonsgegevens worden door KaasEnWorst.nl alleen gebruikt voor het uitvoeren van de bestelling en misschien incidenteel een aanbieding te versturen. Indien u geen aanbieding wenst te ontvangen kunt u dat altijd per mail of op het opmerkingenformulier aangeven. Mijn router, computer en telefoon worden beveiligd.

Klachtenafhandeling
KaasEnWorst.nl streeft naar tevreden klanten. Mocht er onverhoopt een klacht zijn dan wordt ik daar graag van op de hoogte gebracht. Er zal indien nodig / van toepassing met u naar een oplossing gezocht worden.

Algemene voorwaarden KaasEnWorst.nl opgesteld december 2009,

gewijzigd op 11-09-2019

#milieuvriendelijk #gezondheid #gezonde vetten #E-nummer-vrij #Biologisch #verzenden #gezond