winkelwagen

aantal items: 0
prijs:

Overeenkomst

Als er door de koper (hierna te noemen: klant) opdracht gegeven wordt aan de verkoper (hierna te noemen KaasEnWorst.nl) om één of meerdere artikelen te leveren, dan is er sprake van een overeenkomst die wettelijk bindend is (koop op afstand).

Producten
De afbeelding kan afwijken van het daadwerkelijke product. De producten zijn meestal handgemaakt en daarom bijna nooit identiek.

Op het opmerkingenformulier kunt u aangeven of u een jong of wel een iets belegen kaasje wilt en of u zachte of harde worst wenst. Het streven is zoveel mogelijk met uw wensen rekening te houden. Indien er geen belegen kaas van de boerderij voorradig / te verkrijgen is, krijgt u een jongere kaas. Deze kunt u gerust een poosje laten liggen om ouder te laten worden. Als er geen harde worst is, krijgt u zachtere worst, die u erg makkelijk kunt doordrogen door ze bijvoorbeeld in de keuken / kelder / kelderkast / cv-hok op te hangen.

Prijzen
Prijzen op de site van KaasEnWorst.nl zijn vaste prijzen. De prijzen worden vermeld in Euro en zijn inclusief BTW. Prijzen kunnen door KaasEnWorst.nl ieder moment gewijzigd worden, er kan achteraf geen aanspraak gedaan worden op prijswijzigingen door de klant. Echter houdt KaasEnWorst.nl zich het recht prijzen te kunnen veranderen in de periode van een reservering.

Levering
KaasEnWorst.nl draagt zorg voor een goede levering van de bestelde artikelen. KaasEnWorst.nl behoudt zich het recht voor de koopovereenkomst te ontbinden als de klant zich niet aan de voorwaarden houdt. De gestelde levertijd is een indicatie, hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. De voorbereidingen voor de bestellingen vinden op zondagavond, t/m woensdagochtend plaats, waarna ik alles op woensdag ophaal en ontvang en woensdagavond en/of op donderdagochtend verwerk in pakketten en alles in 1 x in de loop van donderdag wegbreng. Mocht het door omstandigheden, echt niet lukken alles klaar te krijgen, dan verstuur ik nog iets op vrijdag. Dan heeft u het voor of in het weekend in huis. Als ik producten op voorraad heb, zoals wat met de Natuurlijke Ossewit en de meeste droge worst, blikvlees en bouillon vaak wel het geval is, dan verstuur ik meestal op maandag ook pakketten, maar dit is geen garantie. Als het mogelijk is doe ik dat. U mag altijd informeren of die mogelijkheid er is.  De te verkopen producten zijn versproducten van diverse leveranciers (levering of verzamelen op dinsdag of woensdag). Om zo vers mogelijk te leveren kan het voorkomen dat er eens iets uitverkocht is. Het streven is om dat zo spoedig mogelijk aangevuld te krijgen, maar daar kunnen een paar dagen (bij uitzondering zelfs 2 weken, dat verschilt van leverancier en de afstand) overheen gaan. Ook de versleveranciers kunnen wel eens een manco hebben; ook daar werken ze zo vers mogelijk ;-)!

Vakanties / Vrije weken; We mogen als ouders zelf opgeven wanneer er vakantie gehouden wordt. Die klinkt mooi, maar dat vind ik ook heel lastig, want zij vrij? Dan ben ik niet aan het werk.T/M augustus zijn dat de volgende weken; Week; 7, 14, 21 29, 30, 33. Ik ben niet aan het werk, dus het wordt erg op prijs gesteld dat we in deze tijd geen appjes of telefoontjes krijgen. U kunt vanzelfsprekend een mail sturen, maar ik beloof niet dat die in die week/weken beantwoord wordt. Het zijn korte momenten van vrij zijn en daar willen we in vrijheid van genieten. Bij voorbaat dank.

 

Recycling / Hergebruik ;

Voor het verpakken en versturen van de producten worden dozen gebruikt die op route opgehaald worden bij een bakkerij of ook wel bij een supermarkt of groothandel. Ook worden er dozen en verpakkingsmaterialen door klanten of mensen uit mijn omgeving bij mij gebracht of aan mij meegegeven. Voorwaarde is; stevig en schoon.... Waarom allerlei goeie producten weggooien die prima opnieuw gebruikt kunnen worden? Zo ben ik op mijn manier ook weer milieuvriendelijk aan het werk en het bespaart mij en dus ook u geld.



Betaling
Betaling van het verschuldigde bedrag mag per vooruitbetaling onder vermelding van uw ordernummer. Ideal werkt niet.

Houd er rekening mee dat ik de bjschrijving van een vooruitbetaling (Ideal werkt niet meer), niet altijd even snel kan zien en dat dat (bij uitzondering) tot wel enkele dagen extra kan duren.  Als de betaling binnen is, en het bestelde op voorraad is, dan worden de bestellingen op woensdagavond en eventueel donderdagochtend klaar gemaakt en donderdagmiddag net voor of net na schooltijd weg gebracht (of misschien ook wel op maandag als er voorraad is en er tijd is om pakketten te maken). U ontvangt een bevestiging van uw bestelling per mail (check hiervoor eventueel ook uw spambox). Deze orderbevestiging is tevens ook de factuur, incl. de btw. De bestellingen worden afgehandeld op volgorde van binnenkomst EN de betaling ervan. Ondanks dat wij de site up-to-date proberen te houden kan het incidenteel wel eens voorkomen dat een artikel is uitverkocht. Wanneer dit het geval is, stuurt KaasEnWorst.nl u een bericht, of belt u om te overleggen.

Verzending
Bestellingen worden verzonden via Post-NL (als de betaling ontvangen is) in pakketten tot maximaal 23 kilo. Dit is een behoorlijk gewicht. Ook al komt u niet aan het gewicht, de pakketkosten blijven gelijk (die (+ 21% btw) betaal ik tenslotte ook aan de PostNL). Misschien is er een vriend(in), buurman(-vrouw), broer / zus, collega, die ook wel iets lekkers wil bestellen, zodat u de verzendkosten met elkaar kunt delen, dat scheelt snel een paar euro per persoon.

Afleveren op een PostNL lokatie? Ja hoor dat kan. Als u het afhaal adres invoert komt het daar terecht en kunt u het binnen een week afhalen op het moment dat u wenst; Geen probleem ;-). Natuurlijk geldt dit ook voor het adres van een een buurvrouw/broer/zus/oom/tante/bedrijf waar u werkt etc.; Geen probleem;-). Bedenkt u later dan u besteld heeft dat u uw levering toch graag op een afhaal punt ontvangt en het is nog geen donderdagochtend? Stuur mij dan zo spoedig mogelijk een mailtje of een appje met het adres waar u uw bestelling wilt afhalen en het wordt daar naartoe gestuurd; Geen probleem ;-).

Let op!!!

De Belastingdienst verplicht ons als Webwinkel BTW over verleende diensten te berekenen. Ook over de verzendkosten! Verzenden is tenslotte een dienst verlenen.

Pakketten kosten € 7,- incl. 9% btw zonder beperking van een minimale bestelwaarde.

Brievenbuspakketjes kosten € 4.70 incl 9% btw. 

Verzenden naar België en Duitsland kost € 10.50 per pakket van max. 23 kilo.

Indien de bestelling over de 23 kilo gaat, wordt er overlegd met de klant hoe verder te handelen. Verpakking en handelingskosten en het wegbrengen van uw pakket is voor mijn rekening. 

Gratis verzenden? Sorry, maar dan lever ik zoveel van mijn (geringe) verdienste in en maakt de webshop zinloos. Ik moet regelmatig kilometers rijden om iets 'specialistisch' op te halen waar geen grote omzet tegenover staat, laat staan een dikke verdienste en/of ik moet veel tijd steken in de verpakkingen van de pakketten. Er is flexibiliteit en er kan veel, maar dat kost dus ook organisatie en tijd. Dat is zeker niet uw probleem, maar wel mijn verklaring waarom ik niet aan gratis verzenden kan doen.

www.KaasEnWorst.nl is niet aansprakelijk voor verlies of beschadiging door Post-NL.

Het vervoer geschiedt door Post-NL onder de Algemene Voorwaarden voor opgedragen Postvervoer, laatste versie. Meer informatie: www.postnl.nl.

U mag uw bestelling na telefonische afspraak 06- 52663424 ook afhalen. Aan het eind bij het plaatsen van de bestelling; zelf afhalen aanvinken en bij voorkeur overmaken op Girorekeningnummer NL79INGB0002922275 INGbank / BIC: INGBNL2A, t.n.v. M.S. Schuring en spreek met mij af wanneer het past om de bestelling af te halen.

Bezorgen:

In overleg kan er bezorgd worden tot een maximum van 15 kilometer. Er zal met u overlegd worden wanneer dat mogelijk is. De kosten hiervoor zijn € 0.50 excl. 21% BTW. per kilometer (reken retourrit!).

Bezorgen op grote afstand doe ik niet persoonlijk, dat is zonde van de tijd. Het versturen per PostNL is voordeliger en bespaart een hoop tijd.

Annuleren van een bestelling
Een bestelling kan binnen 24 uur na bevestiging geannuleerd worden. Hierna is de koop gesloten en wordt uw betaling verwacht. Dit om onnodig reserveren van artikelen te voorkomen. Bericht ons binnen 24 uur per e-mail als je afziet van de koop.

Garantie
KaasEnWorst.nl garandeert dat de bestelling in goede staat verzonden wordt en dat aan de verzending van de artikelen veel zorg is besteed. Het versturen van eieren valt onder het risico van de klant.

Omdat het hier om versproducten gaat, geldt er volgens de Voedsel en Warenautoriteit geen retourrecht. Dit wegens hygiënevoorschriften.

Privacy (AVG)
KaasEnWorst.nl zal de persoonsgegevens vertrouwelijk behandelen en niet beschikbaar stellen aan derden (behalve dan; de belastingdienst, MyParcel / de PostNL). (Persoons)Gegevens worden in opdracht van de belastingdienst 7 jaar lang op papier/op de laptop en back-up opgeslagen, maar aan niemand anders verstrekt dan dat strikt noodzakelijk is voor het uitvoeren van uw opdracht. De gegevens worden ook opgeslagen in de mail (Hotmail, of Gmail of Roundcube Webmail (die gebruikt wordt door de webprovider, maar niet door mij). Alle gegevens ouder dan 7 jaar; digitaal en op papier zijn en worden jaarlijks gewist en vernietigd.
Persoonsgegevens worden door KaasEnWorst.nl alleen gebruikt voor het uitvoeren van de bestelling en misschien incidenteel een aanbieding te versturen. Indien u geen aanbieding wenst te ontvangen kunt u dat altijd per mail of op het opmerkingenformulier aangeven. Mijn router, computer en telefoon worden beveiligd.

Klachtenafhandeling
KaasEnWorst.nl streeft naar tevreden klanten. Mocht er onverhoopt een klacht zijn dan wordt ik daar graag van op de hoogte gebracht. Er zal indien nodig / van toepassing met u naar een oplossing gezocht worden.

Algemene voorwaarden KaasEnWorst.nl opgesteld december 2009,

gewijzigd op 10-01-2023

#milieuvriendelijk #gezondheid #GezondeVetten #E-nummer-vrij #Biologisch #verzenden #gezond #Duurzaam #gezondheid #opsturen #PostNL